RM33.00
Teme Abdullah : Signature Jalanan
Price RM33.00
Product SKU 9789832423737
Brand Iman Publication
Availability In Stock
Shipping Fee
Quantity
Description
Highlight

Halaman: 306

 

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...

Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews